Kraj

Intel promuje swoje procesory w akcji Pentium 4 Grand Prix

Firma Intel rozpoczyna promocję swoich procesorów podczas imprez Pentium 4 Grand Prix. Akcja potrwa do końca czerwca br. Obsługą imprezy...

Firma Intel rozpoczyna promocję swoich procesorów podczas imprez Pentium 4 Grand Prix. Akcja potrwa do końca czerwca br. Obsługą imprezy zajmie się agencja public relations Neuron PR. Łukasz Kowalik, PR manager w firmie Intel, mówi, że za pomocą Pentium 4 Grand Prix firma chce pokazać możliwości nowoczesnego procesora i jego praktycznego zastosowania. Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku procesorów Intel oraz promocja nowych technologii. Akcja promocyjna Pentium 4 Grand Prix będzie miała miejsce w 18 polskich miastach. Grupą docelową są wszystkie osoby zainteresowane technologiami komputerowymi. W centrach handlowych stanie specjalnie przygotowany samochód Subaru Impreza połączony z komputerem i z monitorem plazmowym na masce. Wszyscy zainteresowani będą mogli wziąć udział w grze w rajd samochodowy. Najlepsi uczestnicy zostaną nagrodzeni m.in. wycieczkami oraz kursem jazdy w szkole Subaru w Kielcach. Patronami medialnymi imprezy są: “Chip”, “Motor”, “CD Action” oraz tenbit.pl. (PU)