Kraj

Crowley zmienia markę swojej sieci bezprzewodowej

Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny i dostawca bezprzewodowego internetu, zmienia markę swojej sieci bezprzewodowej z Datastar na Crowley. Jest to...

Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny i dostawca bezprzewodowego internetu, zmienia markę swojej sieci bezprzewodowej z Datastar na Crowley. Jest to związane z unifikacją marki w ramach międzynarodowej grupy kapitałowej – w innych krajach, w których działa koncern, wszystkie marki zawierają w nazwie słowo Crowley. “Taniej jest promować jedną markę niż dwie, a wcześniejsze nazewnictwo powodowało dualizm w postrzeganiu nas przez potencjalnych klientów” – mówi Jacek Kotur, dyrektor ds. relacji biznesowych w Crowley Data Poland. Zmianie marki towarzyszy nowe hasło firmy: “Są sieci idealne”, a wszelkie towarzyszące zmianie działania marketingowe będą miały na celu odświeżenie wizerunku, podkreślenie wiarygodności i stabilności działania sieci. “W ciągu najbliższych miesięcy zamierzamy skupić się wyłącznie na działaniach BTL, bo firma ma już ugruntowaną pozycję” – zapowiada Kotur. Oprócz mailingów, cross-promocji i innych narzędzi marketing services Crowley Data Poland planuje również “marketingowe” partnerstwa z firmami działającymi na rynku BtoB. Budżet reklamowy firmy jest obsługiwany przez agencję reklamową J. Walter Thompson/Parintex. Działająca od 1999 r. Crowley Data Poland należy do amerykańskiej firmy telekomunikacyjnej Crowley Data L.L.C. Wśród klientów CDP znajdują się m.in. Inteligo, Rafineria Gdańska, Wyższa Szkoła Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie, Wydawnictwo Lupus, Fazer Polska, C.Hartwig, Nordea Bank, Netia. (MG)