Kraj

Herbapol organizuje równoległe promocje sprzedażowe

W maju br. rozpoczęła się nowa kampania promocyjna produktów sygnowanych logo Herbapolu - Esencja Natury. W ramach obsługi graficznej, reklamowej,...

W maju br. rozpoczęła się nowa kampania promocyjna produktów sygnowanych logo Herbapolu – Esencja Natury. W ramach obsługi graficznej, reklamowej, mediowej i informacyjnej tego projektu Herbapol Lublin współpracuje ze swymi stałymi partnerami, agencją reklamową Ad Fabrika/FCB, domem mediowym Brand Connection i firmą public relations Impress Art. Do dwupaków zawierających bądź herbaty owocowe z serii Herbaciany Ogród, bądź syropy z serii Owocowa Spiżarnia dołączane będą podkładki pod filiżanki i szklanki z charakterystycznym dla produktów Herbapolu motywem graficznym. W przypadku serii Herbaciany Ogród promocja obejmuje sześć rodzajów herbat. W każdym zestawie promocyjnym znajdują się dwie herbaty z jednego asortymentu oraz podkładka. Każdy zestaw Owocowa Spiżarnia złoży się z syropu Malina i jednego z syropów: Czarna porzeczka, Wiśnia, Truskawka, Pomarańcza, Cytryna oraz jednej podkładki. Konsumenci mogą zebrać podczas kolejnych zakupów komplet sześciu podkładek. W każdym zestawie znajduje się inna podkładka – przygotowano dwie serie podkładek, inną dla herbat, inną dla syropów. Promocja herbat ma zasięg ogólnopolski i obejmie sieci hiper- i supermarketów oraz sklepy spożywcze; potrwa do wyczerpania zapasów. W czerwcu br. będzie jej towarzyszyła kampania reklamowa w Radiu Kolor. Podobny zasięg ma druga, przebiegająca równocześnie akcja Herbapolu, obejmująca syropy z serii Owocowa Spiżarnia. W maju w całej Polsce dostępne będą czteropaki. Za cenę trzech syropów konsument otrzyma cztery butelki. Koncepcja promocji powstała w dziale marketingu Herbapolu Lublin. Jej autorem jest zespół odpowiadający za rynek spożywczy. “Na bieżąco analizujemy potrzeby konsumentów, a nasza strategia zakłada wychodzenie im naprzeciw” – zapewnia Robert Neymann, wiceprezes zarządu Herbapolu Lublin SA. (AMS)