Kraj

Niestandardowa promocja mleka Hej

W pierwszej połowie maja ruszyła niestandardowa część kampanii wprowadzającej na rynek nową markę mleka - Hej. Właściciel marki, Spółdzielnia Mleczarska...

W pierwszej połowie maja ruszyła niestandardowa część kampanii wprowadzającej na rynek nową markę mleka – Hej. Właściciel marki, Spółdzielnia Mleczarska “Nowy Targ”, zdecydował się na wykorzystanie autorskiego medium reklamowego domu mediowego MediaVest – detektor ruchu. Urządzenie w formie opakowania mleka, ustawione na półce sklepowej i na pierwszy rzut oka niewidoczne dla klientów, emituje slogan reklamowy znany ze spotu TV “Hej! Pijcie mleko Hej!”. “Aby przekonać klienta do nowatorskiego medium, przeprowadziliśmy wraz z Centrum Promocji Młodzieżowej test w supermarkecie Tesco. Rezultaty były miło zaskakujące: konsumenci nie tylko zainteresowali się odgłosami dochodzącymi z półki, ale przede wszystkim sięgali po produkt” – powiedziała Magdalena Misztal, communications media director w MediaVest Polska. Kampania potrwa do 7 czerwca i będzie miała miejsce w 29 supermarketach sieci Auchan i Tesco na terenie całego kraju. Przypominjmy, że pierwsza część kampanii launchowej mleka Hej rozpoczęła się w marcu i przebiegała w TV (TVP, TVN, TVN Siedem). Kreację kampanii przygotowała agencja D’Arcy. (AO)