Zagranica

Unilever przekazuje budżet serków kremowych agencji Springer & Jacoby

Agencja reklamowa Springer & Jacoby otrzymała europejski budżet reklamowy segmentu serków kremowych koncernu Unilever Bestfoods. Niemiecka agencja, której 35,5 proc....

Agencja reklamowa Springer & Jacoby otrzymała europejski budżet reklamowy segmentu serków kremowych koncernu Unilever Bestfoods. Niemiecka agencja, której 35,5 proc. udziałów należy do Interpublic Group of Cos., będzie obsługiwać marki Bresso, Boursin oraz Creme Bonjour. W finale przetargu udział wzięły agencje reklamowe Publicis oraz McCann-Erickson. Springer & Jacoby już od maja 2001 r. obsługiwał na rynku niemieckim markę Bresso, natomiast Publicis opiekował się tą marką na pięciu rynkach europejskich. Pierwsza kampania reklamowa przygotowana przez niemiecką agencję rozpocznie się w czwartym kwartale tego roku i będzie prowadzona w Niemczech, Szwecji, Finlandii i we Francji. Na terenie Skandynawii, gdzie Spirnger & Jacoby nie posiada własnego oddziału, budżet serków Unilevera będzie obsługiwać sieć FCB Worldwide. Wysokość wygranego budżetu nie została ujawniona.