Kraj

Ruszyła druga edycja antenowego konkursu Radia Zet i Visy Int.

Na antenie Radia Zet rozpoczęła się druga edycja konkursu antenowego "Vis - a Vis" zrealizowanego wspólnie z systemem płatniczym Visa...

Na antenie Radia Zet rozpoczęła się druga edycja konkursu antenowego “Vis – a Vis” zrealizowanego wspólnie z systemem płatniczym Visa International. Dla Visy Int., która jest sponsorem i fundatorem nagród, jest to element dużej kampanii reklamowej organizowanej wspólnie z bankami. Kampania ta rozpoczęła się w połowie kwietnia br., a zrealizowały ją agencje Tequila London i Tequila/BTL Group (kreacja). Celem kampanii jest promowanie płatności bezgotówkowych, pozyskanie nowych posiadaczy kart Visa oraz zwiększenie świadomości marki. Radio Zet ze swojej strony nie będzie wspierać konkursu działaniami reklamowymi. Pula nagród w konkursie, który potrwa do 21 czerwca br., wynosi 100 tys. zł. Codziennie od poniedziałku do piątku odbywają się dwie rundy konkursu: przed- oraz popołudniowa. Osoby, które w obu rundach dodzwonią się do Radia Zet jako pierwsze, biorą udział w finale konkursu. Według danych Visy Int. podczas trwania ubiegłorocznej edycji konkursu na antenie Radia Zet w drugim kwartale 2001 r. wartość transakcji zawieranych kartami Visa w Polsce wzrosła w stosunku do poprzedniego kwartału o 26,5 proc. (PR)