Zagranica

Haagen-Dazs zachęca Francuzów egzotycznymi smakami

Należąca do koncernu spożywczego Pillsbury marka lodów Haagen-Dazs ruszyła z letnią promocją, której celem jest zwiększenie udziałów w rynku mrożonych...

Należąca do koncernu spożywczego Pillsbury marka lodów Haagen-Dazs ruszyła z letnią promocją, której celem jest zwiększenie udziałów w rynku mrożonych deserów we Francji. Ten wysoce sezonowy sektor wyceniany jest na 1 mld dol. W zbliżającym się letnim sezonie Haagen-Dazs zaproponuje swoim francuskim klientom trzy nowe, egzotyczne smaki. Marrakech Festival to migdałowe lody, posypane orzechami i daktylami; kolejny Jaipur Mystery ma smak waniliowy a przyprawiony został kminkiem; Bahia Rhythm to lody kawowe z dodatkiem karmelu i cynamonu. Nowe produkty otrzymały silne wsparcie reklamowe. Egzotyczna kampania, z przewodnim hasłem “Haagen-Dazs: Be Suprised”, przygotowana została przez agencję Euro RSCG Works z grupy Havas. Pillsbury ma nadzieję, że zamiłowanie Francuzów do egzotycznych smaków doprowadzi do sukcesu nowych produktów. Haagen-Dazs znajduje się w czołówce producentów lodów, pomiędzy amerykańskim Unileverem i szwajcarskim Nestle.