Kraj

Murator informuje o wzroście sprzedaży niedawno przejętych tytułów

Wydawnictwo Murator poinformowało o dobrych wynikach sprzedaży miesięczników przejętych w ub.r. od Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych (ZPR-y). Na poprawę ich kondycji...

Wydawnictwo Murator poinformowało o dobrych wynikach sprzedaży miesięczników przejętych w ub.r. od Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych (ZPR-y). Na poprawę ich kondycji miały wpływ zmiany makiet, zawartości, cen, formatów, objętości “Podróży”, “WWW”, “Jestem” i “Zdrowia”. Według Muratora największy skok wzwyż odnotowało “Zdrowie”, którego sprzedaż egzemplarzowa w marcu br. wzrosła o 38,6 proc., a w kwietniu o kolejne 9,5 proc. Duże nadzieje łączone są ze zmianami w “Jestem”.