Kraj

Marki Dużego Żywca są najlepiej postrzegane

Piwa EB i Żywiec uzyskały najwyższe wskaźniki spontanicznej znajomości ich reklam, eksponowanych na billboardach. Na plakaty EB wskazało 38,8 proc....

Piwa EB i Żywiec uzyskały najwyższe wskaźniki spontanicznej znajomości ich reklam, eksponowanych na billboardach. Na plakaty EB wskazało 38,8 proc. respondentów, zaś na reklamy Żywca niewiele mniej, bo 38,3 proc. pytanych. Na dalszych miejscach znalazło się piwo Lech (21,4 proc.), Okocim (12,9 proc.) i Tyskie (11,9 proc.). Reszta wymienianych marek nie przekroczyła 10 proc. progu wskazań (m.in. Bosman, Warka, Piast, Specjal czy 10,5). W sumie w zestawieniu pojawiło się 19 marek piwa. Analizy wyników znajomości spontanicznej reklam piwa pochodzą z majowej fali badań. Wywiady zostały przeprowadzone metodą CATI przez instytut badawczy SMG/KRC Poland na zlecenie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA. (JP)