Kraj

Agencja San Markos przygotowała promocję marki Scholl

Agencja reklamowa San Markos przygotowała kampanię promocyjną dla dwóch produktów marki Scholl - obuwia i kosmetyków do pielęgnacji stóp. Obie...

Agencja reklamowa San Markos przygotowała kampanię promocyjną dla dwóch produktów marki Scholl – obuwia i kosmetyków do pielęgnacji stóp. Obie kampanie mają na celu wzmocnienie świadomości marki Scholl wśród klientów oraz wsparcie kanałów dystrybucyjnych i punktów sprzedaży. Promocja obuwia pod hasłem “Słońce pod stopami, buty z nagrodami” prowadzona była w maju na łamach “Gazety Wyborczej” w postaci ogłoszeń i insertów reklamowych. W specjalnie oznakowanych sklepach zakup obuwia Scholl promowany był upominkiem. Promocja kosmetków do pielęgancji stóp przebiega pod hasłem “A lato przyjdzie boso…”. Jej zadaniem jest uświadomienie Polakom potrzeby codziennej pielęgnacji stóp. W wybranych punktach handlowych na terenie celej Polski konsultantki Scholla udzielają porad i prowadzą prezentacje produktów. Promocję wspiera reklama w “Gazecie Wyborczej”. Potrwa ona do końca czerwca. Marka Scholl jest obsługiwana w zakresie BTL przez agencję San Markos już od sześciu lat. Dla obu wspomnianych promocji agencja przygotowała zarówno kreację, jak i zakup oraz planowanie mediów. Kampaniami wizerunkowymi Scholla w Polsce zajmuje się agencja McCann-Erickson. Scholl ma 75-proc. udział w rynku kosmetyków i akcesoriów do pielęgancji stóp. Jego konkurenci to m.in. firmy Avon i Oriflame.Agencja. Agencja San Markos obsługuje m.in. firmy Obi, Hallmark Channel, Legrand Fael, Polfa Kutno, Top 2000. (MKS)