Kraj

Leo Burnett wysłał najwięcej prac na festiwal w Cannes

Na tegorocznym 49. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions 2002 polską reklamę będą reprezentować 84 prace (38 filmów reklamowych, 34 reklamy...

Na tegorocznym 49. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions 2002 polską reklamę będą reprezentować 84 prace (38 filmów reklamowych, 34 reklamy prasowe, 7 kreacji mediowych, 5 marketingu bezpośredniego). Jest to najmniej zgłoszeń w ciągu ostatnich czterech lat. Najwięcej, bo aż 14 prac zgłosiła agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa. Po 11 prac wysłały agencje D’Arcy oraz PZL. Z agencji reklamowej Lowe Lintas GGK Warszawa do Francji wysłano 9 prac. Każde zgłoszenie filmu reklamowego kosztuje ok. 650 euro, a reklamy drukowanej – 340 euro. Lwy w Cannes zostaną wręczone 18 czerwca br., a wieczór festiwalowy odbędzie się 22 czerwca br. Polski rynek reklamy będzie też miał swój wkład w ocenę zgłoszonych prac, bowiem po raz kolejny zaproszono do składu jury przedstawiciela polskiej agencji reklamowej. W tym roku misji jurora podjął się Lechosław Kwiatkowski, dyr. kreatywny Lowe Lintas GGK.