Kraj

Credit Suisse rozpoczął kampanię rebrandingową Winterthura

Credit Suisse Life & Pensions rozpoczął pierwszy etap kampanii informujacej o zmianie nazw należących do niego spółek, które działały dotychczas...

Credit Suisse Life & Pensions rozpoczął pierwszy etap kampanii informujacej o zmianie nazw należących do niego spółek, które działały dotychczas pod marką Winterthur. Credit Suisse Life & Pension zmienił nazwy: Winterthur Otwartego Funduszu Emerytalnego (OFE) na Credit Suisse Life & Pensions OFE, Towarzystwa Ubezpieczeniowego Winterthur Życie SA na Credit Suisse Life & Pensions Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie (TUnŻ) SA oraz Winterthur Powszechne Towarzystwo Emerytalne (PTE) SA na Credit Suisse Life & Pensions PTE SA. Kampania rebrandingowa została opracowana przez centralę agencji reklamowej Lowe GGK w Zurichu. Media zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western. Budżet kampanii nie został ujawniony. Pierwszy etap działań reklamowych obejmuje telewizję, reklamę zewnętrzną i prasę (dzienniki i tygodniki). Drugi etap rozpocznie się jesienią i obejmie dodatkowo miesięczniki i internet. W spocie telewizyjnym pojawia się już wyłącznie logo Credit Suisse, natomiast w layoutach prasowych funkcjonują równolegle znaki graficzne Credit Suisse i Winterthura. “Takim nietypowym posunięciem chcieliśmy zwrócić uwagę naszych klientów na to, że Credit Suisse nie jest marką, która nagle się pojawiła, ponieważ Winterthur był w aliansie strategicznym z Credit Suisse już w momencie wejścia na polski rynek. Teraz obie marki połączyły siły” – powiedziała Marzena Kowalska, dyr. marketingu Credit Suisse Life & Pensions. Oprócz działań z zakresu ATL kampania informacyjna wykorzystuje również infolinię oraz mailing do klientów firmy. Członkami Credit Suisse Life & Pensions OFE jest 360 tys. osób, co daje temu funduszowi dziesiątą pozycję na rynku pod względem liczby klientów, a dziewiątą pod względem zarządzanych aktywów. Polska jest trzecim z kolei krajem Europy Środkowo-Wschodniej, w której ruszyła kampania rebrandingowa. Co ciekawe, pies bernardyn, który zniknął już z logo Winterthura, pojawia się w ostatniej kampanii reklamowej. Jednak jak powiedział Kowalska, w przyszłości nie będzie on już tak często eksponowany jak dotychczas. Winterthur jest obecny na polskim rynku ubezpieczeń i funduszy emerytalnych od 1998 r. Należy do Credit Suisse Group od 1997 r. Credit Suisse jest globalną marką związaną z usługami finansowymi, oferującą między innymi ubezpieczenia na życie i fundusze emerytalne. (PR)