Kraj

Studio filmowe Stillking Films wyprodukowało spot dla Guinnessa

Studio filmowe Stillking Films z Warszawy wyprodukowało najnowszy telewizyjny spot reklamowy dla piwa Guinness na potrzeby ogólnoświatowej kampanii reklamowej, którą...

Studio filmowe Stillking Films z Warszawy wyprodukowało najnowszy telewizyjny spot reklamowy dla piwa Guinness na potrzeby ogólnoświatowej kampanii reklamowej, którą Guinness rozpoczął w dniu inauguracji mundialu. Głównym zleceniodawcą produkcji filmu była londyńska agencja reklamowa AMV BBDO, obsługująca budżet Guinnessa. Spot jest kontynuacją znanej na świecie kampanii piwa Guinness pod nazwą “Believe…”. Produkcja 60-sekundowego spotu trwała 9 dni, a przygotowania do produkcji ponad miesiąc. Nakręcono go w miejscowosci Srebrna Góra na Dolnym Śląsku. Film opowiada historyjkę o miasteczku położonym u stóp wulkanu, który właśnie wybucha. Niemal wszyscy mieszkańcy miasta ewakuują się, jedynie główny bohater pozostaje na miejscu katastrofy, żeby ratować piwo Guinness w jednym z pubów. Reżyserem filmu jest Rupert Sanders z londyńskiej firmy Outsider. Spot kosztował klienta 1,8 mln funtów. Adrian Ciągliński, dyr. generalny Stillking Films, nie ujawnił, jaka część tej kwoty stanowiła koszt produkcji w Polsce. Jak powiedział Paul McPadden, producent filmu reklamowego, zdecydowano się wyprodukować film z pomocą studia Stillking Films z Warszawy, ponieważ zarówno agencję reklamową AMV BBDO, jak i firmę Outsider łączą dobre kontakty z siecią studiów filmowych Stillking Films, a o wyborze polskiego oddziału przesądził fakt, że okolice Srebrnej Góry świetnie nadawały się do filmu. Stillking Films jest brytyjską siecią studiów filmowych z siedzibą w Pradze. (PR)