Kraj

Nagroda za strategię mediową w tegorocznej edycji konkursu Effie

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) w Polsce ogłosiło inaugurację III edycji konkursu reklamy Effie Awards. Tym razem SAR dodatkowo przyzna nagrodę...

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) w Polsce ogłosiło inaugurację III edycji konkursu reklamy Effie Awards. Tym razem SAR dodatkowo przyzna nagrodę specjalną – Meffie – za szczególny wkład strategii mediowej w skuteczność kampanii reklamowej. Meffie jest inicjatywą lokalną SAR-u. Jury Meffie składa się z czterech przedstawicieli domów mediowych. Kalendarium tegorocznej edycji konkursu Effie przedstawia się następująco: 9 sierpnia br. – ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń, 27 września i 11 października br. – obrady jury Meffie, druga połowa listopada br. – gala Effie i wręczenie nagród. Konkurs reklamy Effie Awards ma na celu wyłonienie najwartościowszych kampanii reklamowych, które przyczyniły się do osiągnięcia zakładanych rezultatów rynkowych promowanej marki lub sprawiły, że osiągnięte zostały wyniki lepsze od planowanych. Statuetki Effie przyznawane są w dziesięciu kategoriach: żywność, artykuły nieżywnościowe, napoje, środki trwałe, leki, usługi finansowe, usługi telekomunikacyjne, pozostałe usługi, kampanie non-profit, media.