Kraj

Adliner reklamuje markę Idea Pop na autobusach PKS

Zajmująca się usługami marketingowymi firma Adliner zrealizowała kampanię reklamową marki telefonii komórkowej Idea Pop (prepaid), firmy PTK Centertel, na autobusach...

Zajmująca się usługami marketingowymi firma Adliner zrealizowała kampanię reklamową marki telefonii komórkowej Idea Pop (prepaid), firmy PTK Centertel, na autobusach PKS. “Kampania, która ma charakter wizerunkowy, jest skierowana przede wszystkim do osób mieszkających w miastach od 20 do 50 tys. mieszkańców” – mówi Magdalena Kupidłowska, dyrektor marketingu w firmie Adliner. Kampania zakończy się jesienią br., ale klient nie ustalił jeszcze dokładnej daty jej sfinalizowania. Idea Pop jest reklamowana na 60 autobusach rejsowych kursujących pomiędzy 100 wybranymi przez klienta miastami (m.in. Zakopane, Giżycko, Kołobrzeg, Piaseczno i Sochaczew). Reklama znajduje się na obydwu bokach autobusu oraz na jego tyle. Ponadto Idea Pop jest reklamowana wewnątrz tych autobusów na tablicach formatu 0,7×1 m. Kampania ma także miejsce na takich samych nośnikach w 65 autobusach PKS bez reklamy Idea Pop na zewnątrz. Wsparciem kampanii na autobusach i na tablicach wewnętrznych jest działanie z zakresu tzw. bus serwis, czyli dystrybucja ulotek reklamowych przez kierowców podczas zakupu biletu przez pasażerów. Adliner jest firmą marketingową zajmującą się reklamą na autobusach, marketingiem farmaceutycznym i medycznym w zakresie obsługi leków na receptę oraz marketingiem produktów konsumpcyjnych i usług. Współpracuje m.in. z koncernami GlaxoSmithKline i Kraft Foods. (PU)