Agencja On Board PR przeprowadzi kampanię public relations dla preparatu witaminowego firmy farmaceutycznej Merck. Celem kampanii ma być poinformowanie lekarzy, farmaceutów i konsumentów o zaletach nowego produktu – witaminowego preparatu o nazwie Femibion. Jak mówi Dorota Ciszek, account manager w On Board PR, umowa z Merck została podpisana na cztery miesiące z możliwością przedłużenia. W tym czasie On Board PR zajmie się głównie informowaniem o produkcie dziennikarzy branżowych i redagujących kolumny medyczne w pismach dla kobiet – agencja będzie dla nich organizować specjalne warsztaty. “W ciągu tych miesięcy zorientujemy się, jakie jest zainteresowanie produktem, i opracujemy strategię dalszych działań” – wyjaśnia Ciszek. Współpraca z Merck to element strategii On Board PR, która mocno stawia na obsługę branży farmaceutycznej. Wśród klientów tej firmy znajdują się m.in. Polfa Kutno, Ratiopharm i Agropharm. W agencji stworzono nawet oddzielny dział healthcare. Firma Merck należy do największych światowych koncernów farmaceutycznych, obecna jest w 48 krajach, a jej oferta obejmuje ponad 100 tys. pozycji. (MG)