Kraj

Marka Ardo będzie reklamowana przez najbliższe pół roku

Agencja reklamowa IMR jest odpowiedzialna za całość kampanii reklamowej (poza kreacją reklam radiowych) dla marki produktów AGD Ardo, należącej do...

Agencja reklamowa IMR jest odpowiedzialna za całość kampanii reklamowej (poza kreacją reklam radiowych) dla marki produktów AGD Ardo, należącej do firmy East Trading Company. Jej przedmiotem są lodówki, pralki, kuchnie oraz sprzęt do zabudowy. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki i podniesienie jej prestiżu. Dodatkowo reklamy mają zaprezentować nowy sprzęt i przekazać informacje o loterii jubileuszowej dla nabywców sprzętu Ardo, zorganizowanej z okazji 10-lecia istnienia na polskim rynku. Kampania rozpoczęła się pod koniec maja br. i zakończy się w grudniu br. Wykorzystano w niej prasę lokalną (“Głos Szczeciński”, “Głos Pomorza”, “Gazeta Krakowska”, “Gazeta Olsztyńska”, “Gazeta Poznańska”, “Dziennik Bałtycki”, “Dziennik Zachodni”, “Express Ilustrowany”, “Express Bydgoski”), ogólnopolską (“Gazeta Wyborcza” i jej dodatki – “Dom”, “Praca”, “TV”, “Duży Format”), magazyny kolorowe branżowe (“AGD/RTV Infoserwis”, “Moje Mieszkanie”, “Murator”, “Cztery Kąty”, “Świat Łazienek i Kuchni”) i magazyny kolorowe (“Moje Gotowanie”, “Viva!”) oraz tygodnik “Polityka”. Ponadto na 300 billboardach w całej Polsce pojawią się reklamy w trzech etapach (czerwiec, wrzesień i grudzień). W Radiu RMF pojawiają się 10-sekundowe spoty, których kreacją zajął się sam nadawca. Kampanię w mediach wesprze rozdawnictwo ulotek loteryjnych (ok. 300 tys.) i ekspozycja ok. 5 tys. plakatów o formacie B1, które pojawią się w punktach sprzedaży. W internecie informacja o loterii i jubileuszu, opatrzona rocznicowym logo, pojawi się na stronie www.ardo.com.pl. Wysokość budżetu kampanii nie została ujawniona. (JP)