Zagranica

Miesięcznik "Ad Age Global" będzie dostępny jedynie w sieci

Firma Crain Communications, do której należy Ad Age Group, zdecydowała się na przekształcenie miesięcznika "Ad Age Global" i zmianę sposobu...

Firma Crain Communications, do której należy Ad Age Group, zdecydowała się na przekształcenie miesięcznika “Ad Age Global” i zmianę sposobu jego wydawania. Pismo przestanie ukazywać się w formie drukowanej, którą zastąpi format elektroniczny, dostępny w sieci internetowej. Magazyn będzie koncentrował się na publikacji informacji międzynarodowych, dotyczących mediów, marketingu i reklamy. Ostatnie wydanie drukowane miesięcznika “Ad Age Global” będzie datowane na przełom lipca i sierpnia br. Marka tego produktu wydawniczego będzie nadal funkcjonować, jednak pod różnymi elektronicznymi postaciami. Sygnowana nią będzie m.in. strona internetowa (adage-global.com), elektroniczne newslettery, a także wydania informacyjne Daily World Wire. Inne pismo należące do Crain Communications – tygodnik “Advertising Age” – będzie nadal wydawane w formie drukowanej, jednak znacznie powiększy część przeznaczoną na druk informacji, opis trendów i baz danych charakterystycznych na dla rynku globalnego. W Polsce firma VFP Communications, wydawca dwutygodnika “Media i Marketing Polska”, jest licencjobiorcą miesięcznika “Ad Age Global” i będzie nadal korzystać z licencji na wykorzystywanie zasobów informacyjnych elektronicznej wersji tego pisma.