Kraj

Marka Frugo ma zostać sprzedana firmie Krynica Zdrój

Z nieoficjalnych informacji wynika, że spółka Alima-Gerber negocjuje sprzedaż marki Frugo z Mieczysławem Bizoniem, związanym z firmą Krynica Zdrój. Iwona...

Z nieoficjalnych informacji wynika, że spółka Alima-Gerber negocjuje sprzedaż marki Frugo z Mieczysławem Bizoniem, związanym z firmą Krynica Zdrój. Iwona Niegowska, regulatory & public affairs director w Alimie-Gerber, nie chciała komentować tej informacji. Mieczysław Bizoń powiedział, że konkretne informacje na temat zakupu Frugo zostaną podane do publicznej wiadomości w ciągu najbliższych dni. Sprawa sprzedaży Frugo przez Alimę-Gerber trwa już od kilku miesięcy. Wśród firm zaintersowanych Frugo był m.in. Maspex z Wadowic, który wycofał się z dalszych negocjacji. Paweł Karkoszka, wiceprezes Maspeksu, zaprzeczył jednak, jakoby to oni obecnie negocjowali zakup Frugo. “Przejęcie brandu Frugo nie pokrywa się z naszą strategią rozwoju – powiedział Karkoszka. – Nie jesteśmy powiązani z Krynicą Zdrój ani z Mieczysławem Bizoniem”. Budżet strategiczno-kreatywny marki Frugo obsługuje agencja reklamowa PZL. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom. Szacunkowe udziały rynkowe klasycznego Frugo wynoszą 2,4 proc. (w segmencie soków i napojów). (JD)