Od wczoraj funkcjonuje nowa, niestandardowa strona internetowa spółki Wyborowa SA (poprzednio Polmos Poznań). WZone.pl skierowana jest do ludzi młodych, niezależnych, mieszkających w miastach, aktywnie poszukujących miejskich rozrywek i korzystających z nowoczesnych technologii: internetu i telefonii komórkowej. 18-, 25-latkowie zawsze znajdą na WZone.pl coś dla siebie – informacje o najnowszych imprezach muzycznych, najciekawsze bity i dźwięki, unikatowy spis polskich sklepów, gdzie można kupić winyle a ponadto mogą się tymi informacjami podzielić ze znajomymi – przez bramkę SMS. WZone.pl zawiera unikalne w polskim internecie sekcje: sample (bank dźwięków dla ludzi tworzących muzykę), profesjonalny przewodnik po sklepach płytowych (również po sklepach z płytami używanymi) oraz skórki winampa i przewodnik imprezowy – codziennie aktualizowane informacje ze sceny klubowej. Na Wzone.pl można również zapytać eksperta – doradcę płytowego, oraz zamówić biuletyn z najnowszymi informacjami imprezowymi wysyłany e-mailem. Strona utrzymana jest w specyficznych barwach, tworzących charakterystyczny klimat klubowy i została zaprojektowana przez Virtual Window. WZone.pl wprowadza internautę w klubowy świat, pokazując jednocześnie sztandarową markę Spółki Wyborowa SA – Wódkę Wyborową. Ze względów prawnych wejście do serwisu jest zastrzeżone procedurą rejestracyjną.