Kraj

PepsiCo wspiera sprzedaż Mirindy o smaku truskawowym

Firma Pepsi-Cola General Bottlers Poland (polski oddział koncernu PepsiCo) rozpoczęła kampanię reklamową nowego produktu - napoju gazowanego Mirinda o smaku...

Firma Pepsi-Cola General Bottlers Poland (polski oddział koncernu PepsiCo) rozpoczęła kampanię reklamową nowego produktu – napoju gazowanego Mirinda o smaku truskawkowym. Produkt został wprowadzony do sprzedaży w Polsce na początku lipca br. Sprzedawany jest w opakowaniach 0,5 l, 1 l i 2 l. Kampania reklamowa, która właśnie się rozpoczęła, potrwa 7 tygodni. Adaptację spotów zagranicznych na potrzeby polskiej kampanii przygotowała agencja reklamowa NoS/BBDO, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD. Jest to kampania telewizyjna, która obejmuje stacje TVP1, TVP2, Polsat i TVN. W tych kanałach emitowane są 20-sekundowe spoty. Kampania skierowana jest głównie do dzieci, przede wszystkim w wieku 10-15 lat, dlatego część spotów będzie emitowana w blokach wokół programów dziecięcych. Działania reklamowe mają też dotrzeć do osób związanych z handlem, które mogą podejmować decyzję o sprzedaży nowego produktu. Koncern nie podał wysokości budżetu reklamowego. Ujawnił natomiast, że jesienią br. rozpocznie się kolejna kampania reklamowa związana z brandem Mirinda. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że może ona dotyczyć kolejnego nowego produktu tej marki. Pod koniec czerwca br. koncern zakończył inną kampanię wspierającą wizerunek i sprzedaż produktów Mirinda związaną z pokemonami. (PM)