Kraj

Budżet Rutinoscorbinu ponownie w agencji reklamowej Just Polska

Agencja reklamowa Just Polska będzie w dalszym ciągu obsługiwać budżet strategiczno-kreatywny Rutinoscorbinu, marki należącej do koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline. Agencja reklamowa...

Agencja reklamowa Just Polska będzie w dalszym ciągu obsługiwać budżet strategiczno-kreatywny Rutinoscorbinu, marki należącej do koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline. Agencja reklamowa Just Polska wygrała przetarg na obsługę tego brandu rozpisany w kwietniu br. W przetargu brały udział jeszcze trzy inne agencje reklamowe: Gruppa66/Ogilvy, JWT/Parintex oraz Leo Burnett Warszawa. Wysokość budżetu reklamowego nie została ujawniona. W 2001 r. wydatki reklamowe Rutinoscorbinu na kampanie reklamowe w telewizji wyniosły 8,6 mln zł (Expert Monitor). Jak powiedziała Magdalena Raczyńska, brand manager Rutinoscorbinu, najbliższa kampania reklamowa Rutinoscorbinu rozpocznie się prawdopodobnie we wrześniu br. lub nieco wcześniej. W kampanii na pewno będzie wykorzystana telewizja. Domem mediowym GlaxoSmithKline jest Universal McCann, pracujący dla tego klienta w skali międzynarodowej. Agencja reklamowa Just Polska pracowała dla Rutinoscorbinu od 1998 r. Marka ta należy do leków, które stosuje się w profilaktyce przeziębień. Konkuruje z nim Scorbolamid produkowany przez Polpharmę SA oraz wszelkiego rodzaju witaminy C, produkowane przez np. Pharmę SA i Pharmavit Pharmaceutical SA (PR).