Kraj

Serwis internetowy piar.pl poszerza swoją zawartość

Internetowy serwis piar.pl przeznaczony dla osób szukających informacji związanych z zagadnieniami public relations został wzbogacony o bazę danych ze spisem...

Internetowy serwis piar.pl przeznaczony dla osób szukających informacji związanych z zagadnieniami public relations został wzbogacony o bazę danych ze spisem hoteli, sal konferencyjnych, tłumaczy, firm kateringowych oraz zajmujących się obsługą techniczną. “W niedługim czasie zamierzamy wprowadzić ranking zawartych w tym dziale miejsc i firm. Użytkownicy będą mieli możliwość oceny, co pozwoli innym użytkownikom wybrać najlepszą dla nich ofertę” – mówi Jakub Piszczyk, opiekun piar.pl. Nowo powstała część serwisu piar.pl skierowana jest do specjalistów ds. public relations szukających miejsc do spotkania z przedstawicielami mediów. Nowym działem, który pojawił się w serwisie piar.pl, jest także sekcja Artykuły, w której aktualnie znajduje się 200 tekstów związanych z branżą public relations. Zarówno baza danych miejsc i firm, jak i część Artykuły jest udostępniana jedynie zarejestrowanym użytkownikom piar.pl. Poza wspomnianymi działami w ramach serwisu istnieją m.in. sekcje: News, baza danych agencji public relations oraz osób w działach public relations w firmach wraz z danymi kontaktowymi, oraz dział Forum, gdzie internauci zainteresowani branżą public relations mogą podzielić się spostrzeżeniami z innymi użytkownikami serwisu. Serwis piar.pl został stworzony i jest zarządzany przez poznańską agencję interaktywną Web&Art oraz poznańską agencję PRLite. (PU)