Zagranica

ElcoBrandt przesuwa budżet reklamowy z CLM/BBDO do D'Arcy

Firma ElcoBrandt, producent sprzętu gospodarstwa domowego, przekazała swój budżet reklamowy we Francji agencji D'Arcy. Prawdopodobnie agencja ta zajmie się także...

Firma ElcoBrandt, producent sprzętu gospodarstwa domowego, przekazała swój budżet reklamowy we Francji agencji D’Arcy. Prawdopodobnie agencja ta zajmie się także realizacją akcji promocyjnych i reklamowych na innych rynkach europejskich w najbliższej przyszłości. Wartość francuskiej części budżetu szacuje się na 12 mln dol. Do tej pory dwie marki należące do ElcoBrandt – Vedette i Brandt – były obsługiwane przez agencję reklamową CLM/BBDO. W przetargu, obok D’Arcy i CLM/BBDO, brały udział Saatchi & Saatchi (znalazła się na shortliście), BETC Euro RSCG oraz Callegari Berville Grey. Pierwsza kampania reklamowa przygotowana przez D’Arcy dla ElcoBrandt we Francji ruszy jesienią br. Głównym medium, które zostanie wykorzystane na jej potrzeby, ma być telewizja.