Zagranica

Nestle poszerza współpracę z J. Walter Thompson w Niemczech

Agencja reklamowa J. Walter Thompson (JWT) z Frankfurtu będzie obsługiwać w Niemczech budżety strategiczno-kreatywne wszystkich marek słodyczy należących do koncernu...

Agencja reklamowa J. Walter Thompson (JWT) z Frankfurtu będzie obsługiwać w Niemczech budżety strategiczno-kreatywne wszystkich marek słodyczy należących do koncernu Nestle, począwszy od stycznia 2003 r. W konsekwencji tej decyzji agencja reklamowa Lowe Lintas Hamburg straci budżety marek Yes i Choco Crossies. W portfolio agencji reklamowej JWT były już marki KitKat, Lion, Smarties i After Eight, należące do Nestle. Poza tym JWT będzie pracować nad nowymi korporacyjnymi kampaniami reklamowymi dla Nestle. “Ekspansja rynkowa i nowa strategia Nestle zmuszają nas do kooperacji z jedną agencją reklamową” – powiedział Frank Schuebel, marketing manager Nestle we Frankfurcie. W marcu br. Nestle w Niemczech skonsolidowało swój szacowany na 170 mln dol. budżet mediowy w domu mediowym Optimedia.