Kraj

Agencja Pixon opracowała serwis internetowy dla restauracji Jazz Bistro

Agencja interaktywna Pixon opracowała serwis internetowy dla sieci warszawskich restauracji Jazz Bistro, których właścicielem jest firma Prorest. Jak mówi Paweł...

Agencja interaktywna Pixon opracowała serwis internetowy dla sieci warszawskich restauracji Jazz Bistro, których właścicielem jest firma Prorest. Jak mówi Paweł Majewski, wiceprezes Prorest, celem stworzenia witryny jest przede wszystkim zaprezentowanie oferty Jazz Bistro i zachęcenie do odwiedzania lokali tej sieci. W serwisie znaleźć można szczegółowe informacje dotyczące menu restauracji i cen, adresów poszczególnych lokali, ich wystroju oraz godzin pracy. “Adres serwisu zostanie umieszczony na wszelkich materiałach drukowanych firmy – wizytówkach, folderach, kartach dań” – mówi Majewski. Będzie również obecny w reklamach Jazz Bistro w prasie (sieć reklamuje się regularnie m.in. w magazynach “Aktivist” i “City Magazine”). Prawdopodobnie serwis nie będzie promowany w internecie. Witryna www.jazzbistro.pl to drugi serwis internetowy uruchomiony ostatnio przez Prorest. W czerwcu firma uruchomiła serwis www.siedliskomorena.pl, witrynę informacyjno-rezerwacyjną dla prowadzonego przez firmę hotelu na Mazurach. (MG)