Kraj

Kampania telewizyjna zmienionych "Pani" i "Urody" ruszy we wrześniu

Magazyny "Pani" i "Uroda", wydawane przez Edipresse Polska, rozpoczną telewizyjną kampanię reklamową we wrześniu br. Kreację spotów telewizyjnych dla obu...

Magazyny “Pani” i “Uroda”, wydawane przez Edipresse Polska, rozpoczną telewizyjną kampanię reklamową we wrześniu br. Kreację spotów telewizyjnych dla obu tytułów opracuje agencja Moon Studio – Kraków, wyłoniona w drodze przetargu. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann. Promocja obu tytułów związana jest ze zmianami, które przechodzą oba magazyny. Nową jakość merytoryczną i graficzną “Pani” i “Urody” zobaczymy właśnie po wakacjach. Opiekę edytorską nad przeobrażającymi się tytułami sprawuje Krystyna Kaszuba, od połowy marca br. wiceprezes Edipresse Polska, wydawnictwa, które zakupiło “Panią” i “Urodę” w lutym br. od Polskiego Domu Wydawniczego. W przetargu na kreację filmów reklamowych uczestniczyły następujące agencje reklamowe: TBWA Warszawa, Brain, duet kreatywny Majewski-Jagielski. Zwycięska firma, poza produkcją reklam (wcześniej prace m.in. dla “Przyjaciółki” Edipresse, “Votre Beauté”, Mercedesa), zajmuje się też projektami architektonicznymi (m.in. nowa siedziba Radia RMF FM). Filmy reklamowe dla “Pani” i “Urody” będą realizowane w sierpniu br. Zbigniew Napierała, prezes Edipresse Polska, powiedział, że kampanie “Pani” i “Urody” będą rozłożone w czasie (według planów na mniej więcej 2 lata). Wydawca będzie zabiegał o systematyczny wzrost sprzedaży obu magazynów. Szczegóły dotyczące pierwszego etapu kampanii będą znane wkrótce. Nakład “Pani” w marcu br. wyniósł ok. 111 tys. egzemplarzy, a rozpowszechnianie płatne – 42,6 tys.; nakład “Urody” w tym samym miesiącu – 109 tys., a rozpowszechnianie płatne – 45 tys. (ZKDP). Czytelnictwo “Pani” w grupie kobiet w wieku 19-35 lat w okresie I-VI br. wyniosło 2,2 proc., “Urody” – 2,7 proc. (PBC, SMG/KRC Poland Media; wskaźnik CCS). W I półroczu br. wpływy reklamowe “Pani” wyniosły 4,2 mln zł brutto, a “Urody” – 3,6 mln zł brutto (Expert Monitor). (KP)