Kraj

Coolt Production uruchamia młodzieżową platformę multimedialną

Firma Coolt Production zamierza zaoferować reklamodawcom platformę multimedialną o nazwie Coolt.pl adresowaną do młodzieży (grupa docelowa 16-25 lat, plus młodzi...

Firma Coolt Production zamierza zaoferować reklamodawcom platformę multimedialną o nazwie Coolt.pl adresowaną do młodzieży (grupa docelowa 16-25 lat, plus młodzi dorośli 25-30 lat). “Koncepcja tego projektu opiera się na dystrybucji Młodzieżowej Karty Rabatowej, wspieranej przez promocję multimedialną. Chcemy wykorzystać w niej standy reklamowe w szkołach (tzw. szkolne punkty informacyjne), specjalnie wydawany bezpłatny miesięcznik, rozdawnictwo pocztówek oraz serwis internetowy. Sieć obejmie 2 tys. placówek szkolnych w 18 największych miastach Polski” – mówi Jacek Adamski, wiceprezes zarządu Coolt Production. Reklama kart Coolt.pl będzie pojawiać się także w mediach, które są partnerami tego projektu, m.in. w tytułach Wydawnictwa Bauer, Radiu Jazz i muzycznej telewizji Viva Polska. We wrześniu br. posiadacze karty (cena 7 zł) będą mogli korzystać ze zniżek w ok. 1 tys. punktów handlowych i usługowych (m.in. kafejki internetowe, puby, kina czy centra zabawy i rozrywki). Do końca br. ma być ich ok. 2 tys. Przedstawiciele Coolt Production szacują, że jeszcze w tym roku uda im się sprzedać ok. 250 tys. kart rabatowych. “Rynek młodzieżowy jest penetrowany przez reklamodawców, jednak pozostaje w Polsce niedoceniony. Recesji opiera się skutecznie młodzież, której siła nabywcza wciąż rośnie. Chcemy tym samym zaoferować precyzyjne narzędzie dotarcia do tej grupy konsumentów” – twierdzi Mirosław Łesyszak, członek zarządu Coolt Production. Obecnie idea projektu jest prezentowana w domach mediowych oraz działach marketingu potencjalnych reklamodawców. (JP)