Kraj

"Lotne brygady" Carlsberg Okocim mają zwiększyć sprzedaż detaliczną

Rozpoczęła się akcja promocyjna, której celem jest powiększenie liczby sklepów detalicznych oferujących produkty Grupy Carlsberg Okocim SA. Dział sprzedaży Grupy...

Rozpoczęła się akcja promocyjna, której celem jest powiększenie liczby sklepów detalicznych oferujących produkty Grupy Carlsberg Okocim SA. Dział sprzedaży Grupy Carlsberg Okocim SA zasiliła w tym roku specjalnie przeszkolona stuosobowa grupa reprezentantów handlowych. Ich zadaniem jest zaproszenie właścicieli lub kierowników sklepów do udziału w promocji. Handlowcy odwiedzą w ciągu lata kilkadziesiąt tysiecy punktów sprzedaży. Radosław Kasyk, marketing manager Grupy Carlsberg Okocim, zakłada, że dzięki tej akcji uda się odwiedzić 50 proc. wszystkich punktów sprzedaży na terenie całego kraju. Kierownicy sklepów, które spełniać będą warunki promocji i zgodzą się wziąć w niej udział, otrzymają nagrody. Po raz pierwszy promocją objęte są oba ogólnopolskie warianty marki Okocim: Okocim Jasne Pełne i Okocim Mocne. “Objęcie promocją dwóch czołowych marek z różnych grup produktowych pozwala na uzyskanie synergii komunikacyjnej pomiędzy nowym piwem typu jasne pełne a uznanym i wiodącym w swojej grupie piwem mocnym” – powiedziała Tatiana Mindewicz, prezes firmy Task Force Consulting, współpracującej w zakresie public relations z Grupą Carlsberg Okocim SA. Dodała, że tym razem akcja obejmuje nie supermarkety i duże sklepy w miastach, ale raczej niewielkie punkty sprzedaży na terenie całego kraju. “Lotne brygady” będą zaopatrzone w akcesoria przydatne w organizowaniu wystroju sklepów, będą także pomagać ich właścicielom w odpowiednim wyeksponowaniu produktów Carlsberg Okocim SA na sklepowych półkach. Dokładne ramy czasowe akcji nie zostały określone. (AMS)