Kraj

Lubella SA prawdopodobnie nie zmieni opakowań Mlekołaków

Lubella SA nie zmieni prawdopodobnie wyglądu opakowań płatków śniadaniowych Mlekołaki, mimo że w ostanim czasie producent ten zaprosił dwie agencje...

Lubella SA nie zmieni prawdopodobnie wyglądu opakowań płatków śniadaniowych Mlekołaki, mimo że w ostanim czasie producent ten zaprosił dwie agencje reklamowe do zaprezentowania nowych projektów opakowań tego produktu. Projekty przedstawiły agencje PND Futura oraz Moby Dick Group. Jak powiedział Przemysław Pawlak, menedżer płatków śniadaniowych Mlekołaki w Lubelli SA, w badaniach najlepiej wypadł wewnętrzny projekt Lubelli SA, jednak on również prawdopodobnie nie zostanie wdrożony. “Testowane były opcje wprowadzenia pewnych niekonwencjonalnych pomysłów do wyglądu opakowania Mlekołaków, ale pozostaniemy chyba przy obecnych opakowaniach, które są dobrze rozpoznawane i akceptowane przez obie grupy docelowe: dzieci i matki” – powiedział Pawlak. Obecne opakowanie Mlekołaków, które zostało wprowadzone na rynek jesienią ub.r., stworzyła agencja designerska Studio DN Design Group. Od października ub.r. Mlekołaki były wspierane kilkumiesięczną telewizyjną kampanią reklamową, którą od strony strategii i kreacji przygotowała agencja reklamowa Image Art, a od strony mediowej zrealizował dom mediowy Effective Media. Działania reklamowe w telewizji pochłonęły zgodnie z monitoringiem Expert Monitora 5,4 mln zł. Kolejna część kampanii Mlekołaków skierowana do matek i dzieci ruszy ponownie na przełomie trzeciego i czwartego kwartału br. Według danych MEMRB udział Mlekolaków w rynku płatków śniadaniowych w okresie maj – czerwiec br. wynosił 5,5 proc. (źródło: Lubella SA). Do Lubelli SA oprócz Mlekołaków należą również marki mąki: Luksusowa, Puszysta, Perfecja, makaronów: Aldente, Makaron Lubelski oraz Paluszki Lubelskie. Poza tym Lubella SA produkuje także ryż i kasze. (PR)