Kraj

Monsanto reklamuje swoje produkty rolnicze Roundup

Firma Monsanto rozpoczęła kampanię reklamową środków chwastobójczych Roundup. Strategię i kreację dla kampanii przygotowała agencja reklamowa Martis, która odpowiedzialna jest...

Firma Monsanto rozpoczęła kampanię reklamową środków chwastobójczych Roundup. Strategię i kreację dla kampanii przygotowała agencja reklamowa Martis, która odpowiedzialna jest również za planowanie i zakup mediów. Według Agnieszki Kamińskiej, dyrektora marketingu w Monsanto, prace nad przygotowaniem kampanii trwały od jesieni ub.r. Spoty reklamowe 30- i 10-sekundowe emitowane są w TVP. Kampania prowadzona jest również w prasie rolniczej: “Farmer”, “Plon”, “Top Agrar”, “Agrochemia”, “Agroserwis”, “Ochrona Roślin” oraz w dodatkach rolnicznych “Gazety Wrocławskiej” i “Gazety Sołeckiej”. Dodatkowo prasowa kampania obejmuje także reklamę w prasie lokalnej. “Wykorzystaliśmy również działania typu marketing service, oparte głównie na mailingu do ok. 30 tys. gospodarstw rolnych w Polsce” – powiedziała Anna Gołębicka, dyrektor strategiczny agencji Martis. Kampania będzie wspierana materiałami POS, kierowanymi do 1,5 tys. punktów sprzedaży detalicznej. Kampania reklamowa potrwa do końca września br. Wysokość budżetu reklamowego nie została podana. (JD)