M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agnieszka Gozdek planerem strategicznym w D'Arcy

Serwis Dzienny | 9 sierpnia 2002, 00:00

Agnieszka Gozdek została planerem strategicznym w agencji reklamowej D'Arcy, zastępując na tym stanowisku Michała Soroczyńskiego, który został dyr. strategicznym w...

Agnieszka Gozdek została planerem strategicznym w agencji reklamowej D'Arcy, zastępując na tym stanowisku Michała Soroczyńskiego, który został dyr. strategicznym w agencji TBWA Warszawa. Agnieszka Gozdek przez ostatni rok pracowała jako brand planner w agencji Leo Burnett. W latach 1995-2001 związana była z instytutem badawczym SMG/KRC, gdzie zajmowała się zarówno badaniami jakościowymi, jak i ilościowymi. Współpracowala m.in. z firmami Van Melle, Wedel, L'Oreal, Bestfoods i Alima-Gerber. Przez kilka lat prowadziła projekty badań dla Biura Reklamy TVP na temat biur reklamy w Polsce, a także dla redakcji DS "Media i Marketing Polska", nadzorując prace nad badaniem wykorzystywanym do tworzenia rankingu agencji reklamowych i domów mediowych. Agnieszka Gozdek studiuje psychologię na Uniwersytecie Warszawskim. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,