Zagranica

Euro RSCG Wnek & Gosper rozpocznie obsługę Maison de la France

Francuska rządowa agencja turystyczna Maison de la France ponownie wybrała agencję Euro RSCG Wnek & Gosper do obsługi swojego brytyjskiego...

Francuska rządowa agencja turystyczna Maison de la France ponownie wybrała agencję Euro RSCG Wnek & Gosper do obsługi swojego brytyjskiego budżetu reklamowego. Jego wartość szacuje się 4,5 mln dol. rocznie. Agencja będzie obsługiwać ten budżet przez trzy kolejne lata. W przetargu brały także udział agencje: Publicis, DDB Worldwide, BBDO Worldwide oraz Senior King. Euro RSCG Wnek & Gosper obsługuje budżet Maison de la France od 10 lat. Co roku do Francji wyjeżdża ok. 13 mln brytyjskich turystów. Specjaliści z Maison de la France twierdzą, że liczba turystów odwiedzających Francję rośnie, co jest głównie spowodowane sukcesem tanich linii lotniczych, tj. Buzz, EasyJet i Ryan Air, które rozwinęły siatkę lotów pomiędzy Wielką Brytanią a Francją. Wzrost liczby pasażerów lotniczych wpłynął na rozwój turystyki pomiędzy tymi dwoma krajami, co z kolei, według przedstawicieli agencji turystycznej, sprawi, że wpływy Maison de la France wzrosną z 1,5 mln dol. rocznie do 4,5 mln dol. w 2003 r. Euro RSCG jest odpowiedzialna za kampanię “Kocham Francję”, w której osoby ze świata show-biznesu, m.in. Woody Allen, Julio Iglesias czy Roger Moore, wyrażają swoje uwielbienie dla Francji.