Kraj

Rozpoczął się wspólny konkurs mBanku i Allegro.pl dla internautów

Internetowy mBank i portal aukcyjny Allegro.pl uruchomiły wspólnie konkurs dla internautów. Jego celem jest pozyskanie nowych użytkowników mBanku i aukcji...

Internetowy mBank i portal aukcyjny Allegro.pl uruchomiły wspólnie konkurs dla internautów. Jego celem jest pozyskanie nowych użytkowników mBanku i aukcji internetowej Allegro oraz budowanie lojalności wśród dotychczasowych użytkowników. Konkurs promowany będzie za pomocą bannerów i informacji w portalu Allegro.pl oraz w witrynie mBanku, a także prawdopodobnie w portalu Onet.pl, z którym Allegro.pl współpracuje od dwóch lat. Została też przygotowana specjalna strona www.allegro.pl/11111, gdzie umieszczane są informacje o konkursie oraz codziennie pojawiać się będą punktowane pytania dla internautów. Internauci, którzy zbiorą najwięcej punktów w konkursach wiedzy o obu firmach i dokonają w tym czasie transakcji na Allegro.pl, wezmą udział w walce o nagrody, m.in. główną – 11 111 zł. Konkurs, który potrwa do 6 września br., zorganizowany został z okazji pierwszej rocznicy współpracy mBanku i portalu Allegro.pl. Współpraca tych dwóch firm polega m.in. na ułatwianiu użytkownikom portalu aukcyjnego posiadającym konta w mBanku dokonywania płatności między sobą oraz na wspólnym organizowaniu aukcji okolicznościowych (np. przy okazji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy). Allegro.pl to największy polski portal aukcyjny. Zarejestrowanych jest w nim ponad 530 tys. kont użytkowników, obecnie prowadzonych jest ponad 135 tys. aukcji, a przychody firmy za czerwiec br. wyniosły 13 mln zł. Jak zapowiada Artur Brzęczkowski, sales & marketing manager Allegro, firma planuje na jesień kampanię internetową promującą nowe usługi, m.in. wprowadzone niedawno ogłoszenia samochodowe. Jej szczegóły nie są jeszcze znane, najprawdopodobniej obejmie ona kampanie bannerowe i mailingi na trzech największych polskich portalach. Należący do BRE Banku internetowy mBank to jeden z największych polskich e-banków. Zdobył już ponad 250 tys. klientów, którzy założyli blisko 310 tys. rachunków i zdeponowali na nich ponad 1,55 mld zł. (MG)