Dziś ukazało się specjalne, tak zwane charytatywne, podwójne wydanie tygodnika “Przyjaciółka” wydawnictwa Edipresse Polska. Będzie obecne na rynku przez dwa tygodnie, od dziś do 3 września br. Nakład charytatywnej “Przyjaciółki” wynosi 800 tys. egzemplarzy. Edycji towarzyszy silna promocja telewizyjna: TVP1, TVP2, TVN i Polsat. Wydanie charytatywne tygodnika związane jest z działalnością Fundacji “Przyjaciółka”, powołanej w końcu 2000 r. przez Edipresse Polska. 5 proc. zysków z reklamy zamieszczonej w aktualnym wydaniu magazynu oraz 10 gr z każdego sprzedanego egzemplarza złożą się na fundusz dla czworga chorych wychowanków czterech różnych domów dziecka w kraju. Ubiegłoroczna akcja Fundacji “Przyjaciółka” i tygodnika “Przyjaciółka” przyniosła 130 tys. zł, które przeznaczono na zakup 14 komputerów dla domów dziecka. Przez cały ub.r. fundacja przeznaczyła w sumie powyżej 500 tys. zł na sprzęt komputerowy dla najbardziej potrzebujących dzieci. (KP)