M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania społeczna w TVP: "Zwolnij - szkoda życia"

Serwis Dzienny | 20 lipca 1999, 00:00

Od drugiej połowy lipca i w sierpniu trwa społeczna kampania mająca na celu uświadomienie konsekwencji spowodowanych szybką jazdą samochodem. W...

Od drugiej połowy lipca i w sierpniu trwa społeczna kampania mająca na celu uświadomienie konsekwencji spowodowanych szybką jazdą samochodem. W akcji biorą udział: TVP SA Program 1, Outdoor Promocja Plakatu, Radio RMF FM. W telewizji zobaczymy cztery różne wersje spotów o długości 30 i 40 sekund, w radiu - czterech reklamówek dwudziestosekundowych. W całej Polsce pojawi się 1100 tablic z wizerunkami osób prowadzących akcję i występujących w spotach. Są to: Piotr Kraśko, Jan Wieczorkowski, Norbi (Norbert Dudziuk) i Tomasz Kamel. Do dzienników ogólnopolskich zostaną przesłane materiały informacyjne dotyczące zagrożenia na drogach w miesiącach letnich oraz dane na temat samej akcji. Koszty kampanii wzięły na siebie następujące firmy: TVP SA Program 1 - produkcja spotów telewizyjnych, Studio postprodukcyjne ORKA - postprodukcja spotów telewizyjnych, Outdoor Media Services - druk 2 tys. plakatów i udostępnienie 1100 tablic reklamowych w całym kraju, RMF FM - produkcja i emisja spotów radiowych. (AL)