We wrześniu br. rusza czteromiesięczna ogólnopolska kampania reklamowa żelków Haribo. Głównym celem komunikacyjnym jest podtrzymanie pożądanego wizerunku marki Haribo wśród grup docelowych: dzieci i młodzieży w wieku 4-12 lat, ich rodziców oraz właścicieli sklepów detalicznych i osób odpowiedzialnych za zamówienia towarów. Kampania nawiązuje także do osiemdziesięciolecia istnienia misiów Haribo na rynku. Strategia planowania i zakupu mediów opiera się na założeniu efektywnego wykorzystania budżetu klienta przy zachowaniu optymalnej częstotliwości emisji. Aby to osiągnąć, zastosowano mix różnych mediów. Od września do grudnia br. reklamy pojawią się w pismach dla kobiet (“Na żywo”, “Poradnik Domowy”), dzieci (“Kaczor Donald”, “Which”), młodzieży (“Popcorn”, “Dziewczyna”) oraz w prasie konsumenckiej (“Detal Dzisiaj”). Kampania prasowa otrzyma wsparcie dwutygodniowymi spotami emitowanymi na antenie RMF FM. Uzupełnieniem kampanii reklamowej będą działania public relations. W promocji aktywizującej punkty sprzedaży detalicznej wykorzystano działania z zakresu marketingu bezpośredniego. Podmioty, które w swoim asortymencie oferują żelki Haribo, mogą wziąć udział w akcji promocyjnej, w której główną nagrodą jest sprzęt AGD firmy Philips. Dodatkowo pierwszych 50 zgłoszeń w każdym miesiącu otrzyma kalkulator Citizen CX 72 lub organizer Casio SF-3300A. Aby wziąć udział w promocji, wystarczy wypełnić zgłoszenie dostępne w hurtowniach i przesłać na adres organizatorów. O promocji będą informować ogłoszenia w hurtowniach. Kreacja oraz planowanie i zakup mediów zostały powierzone agencji reklamowej dsk, za PR odpowiada agencja Sparrow, zaś działaniami z zakresu marketingu bezpośredniego zajęła się agencja 3-14.