Kraj

Haribo przygotowuje kampanię reklamową żelków

We wrześniu br. rusza czteromiesięczna ogólnopolska kampania reklamowa żelków Haribo. Głównym celem komunikacyjnym jest podtrzymanie pożądanego wizerunku marki Haribo wśród...

We wrześniu br. rusza czteromiesięczna ogólnopolska kampania reklamowa żelków Haribo. Głównym celem komunikacyjnym jest podtrzymanie pożądanego wizerunku marki Haribo wśród grup docelowych: dzieci i młodzieży w wieku 4-12 lat, ich rodziców oraz właścicieli sklepów detalicznych i osób odpowiedzialnych za zamówienia towarów. Kampania nawiązuje także do osiemdziesięciolecia istnienia misiów Haribo na rynku. Strategia planowania i zakupu mediów opiera się na założeniu efektywnego wykorzystania budżetu klienta przy zachowaniu optymalnej częstotliwości emisji. Aby to osiągnąć, zastosowano mix różnych mediów. Od września do grudnia br. reklamy pojawią się w pismach dla kobiet (“Na żywo”, “Poradnik Domowy”), dzieci (“Kaczor Donald”, “Which”), młodzieży (“Popcorn”, “Dziewczyna”) oraz w prasie konsumenckiej (“Detal Dzisiaj”). Kampania prasowa otrzyma wsparcie dwutygodniowymi spotami emitowanymi na antenie RMF FM. Uzupełnieniem kampanii reklamowej będą działania public relations. W promocji aktywizującej punkty sprzedaży detalicznej wykorzystano działania z zakresu marketingu bezpośredniego. Podmioty, które w swoim asortymencie oferują żelki Haribo, mogą wziąć udział w akcji promocyjnej, w której główną nagrodą jest sprzęt AGD firmy Philips. Dodatkowo pierwszych 50 zgłoszeń w każdym miesiącu otrzyma kalkulator Citizen CX 72 lub organizer Casio SF-3300A. Aby wziąć udział w promocji, wystarczy wypełnić zgłoszenie dostępne w hurtowniach i przesłać na adres organizatorów. O promocji będą informować ogłoszenia w hurtowniach. Kreacja oraz planowanie i zakup mediów zostały powierzone agencji reklamowej dsk, za PR odpowiada agencja Sparrow, zaś działaniami z zakresu marketingu bezpośredniego zajęła się agencja 3-14.