Kraj

Radio 94 i Klub 94 wsparte kampanią reklamową ruszą 2 września br.

Warszawskie Radio 94, którego koncesja należy do spółki Spectrum związanej z grupą radiową Ad.point, rozpocznie nadawanie pełnej ramówki 2 września...

Warszawskie Radio 94, którego koncesja należy do spółki Spectrum związanej z grupą radiową Ad.point, rozpocznie nadawanie pełnej ramówki 2 września br. Wejście stacji na lokalny rynek radiowy będzie wsparte wyjątkową kampanią promocyjną, która już rozpoczęła się od akcji teaserowej na miejskich autobusach w Warszawie. Głównym elementem kampanii reklamowej Radia 94 ma być złota karta Klubu 94, czyli społeczności słuchaczy Radia 94. Klub 94 jest rodzajem programu lojalnościowego dla słuchaczy stacji. Słuchacze Radia 94, aby stać się członkami Klubu 94, muszą jedynie odebrać specjalne karty z indywidualnymi numerami indentyfikacyjnymi. Dzięki tym kartom Radio 94 będzie utrzymywać kontakt ze swoimi słuchaczami, informując ich o ofertach handlowych swoich klientów przygotowanych specjalnie dla członków Klubu 94 (m.in.: rabaty, bonifikaty, zaproszenia na ekskluzywne imprezy, prezentacje i pokazy). Do bezpośredniej komunikacji ze słuchaczami i członkami klubu poza anteną Radia 94 ma służyć specjalna platforma internetowa Radia 94 i Klubu 94 opracowana przez agencję interaktywną Interactive Marketing Partner. W komunikację z członkami klubu zaangażowana jest również firma telemarketingowa Axel Springer Kontakt, która zajmie się obsługą call center oraz mailingiem do słuchaczy. Będą oni mogli dowiedzieć się o możliwości zostania członkiem Klubu 94 z anteny radia i strony internetowej pod adresem www.94.pl. Poza tym 2 września br. rozpocznie się kampania reklamowa Radia 94 na nośnikach reklamy zewnętrznej. Koncepcja kampanii reklamowej i zakup mediów zostały zrealizowane przez Radio 94 we własnym zakresie. Dodatkowo przewidziana jest również tygodniowa akcja eventmarketingowa, za którą odpowiedzialna jest agencja Brand & Feston, należąca podobnie jak Ad.point do spółki CR Media. W ramach tej akcji w stolicy (na głównych węzłach komunikacyjnych i w centrum miasta) hostessy rozdadzą 200 tys. kart Klubu 94. Grupą docelową Radia 94 są meżczyźni w wieku 25-39 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, o dochodach powyżej średniej krajowej. Jak wynika z danych Radia 94, w grupie docelowej mieści się około 160 tys. mieszkańców Warszawy. Dyr. programowym Radia 94 jest Adam Kuklewicz (poprzednio dyr. zakupu w dziale radiowym CR Mediów), a jego zastępcą Szymon Sołtysik, dziennikarz m.in. magazynu “Motor”. “Radio 94 przełamie stereotyp mężczyzny, który interesuje się wyłącznie biznesem, giełdą czy polityką. Interesują go przecież także dobre samochody, dbałość o zdrowie, wygląd, no i kobiety i seks” – powiedział Zbigniew Winiarek, dyr. generalny Radia 94. Ważnym elementem programu stacji ma być muzyka rockowa. Cena emisji 30-sekundowego spotu w Radiu 94 w paśmie 7-9 wynosi 460 zł. Od września br. najdroższą warszawską stacją będzie Radio PiN 102 FM, gdzie cena spotu w porannym prime time wynosi 700 zł. Cena emisji spotu reklamowego w najlepszym czasie w Radiu Pogoda wynosi 560 zł, w Radiu Eska 500 zł, a Radiu Kolor 103 FM – 440 zł. (PR)