Zagranica

Sieć domów towarowych Zellers reklamuje linię odzieży dla nastolatków

Sieć domów towarowych Zellers w Kanadzie należąca do Hudson's Bay Company uruchomiła Interactive Change Room w internecie jako wsparcie kampanii...

Sieć domów towarowych Zellers w Kanadzie należąca do Hudson’s Bay Company uruchomiła Interactive Change Room w internecie jako wsparcie kampanii reklamowej dla dzieci wracających do szkoły po wakacjach. Zarówno kampania, jak i Interactive Change Room zostały opracowane przez agencję reklamową Leo Burnett Worldwide z Toronto. W czasie kiedy dzieci i ich rodzice przygotowują się do nadchodzącego roku szkolnego, inicjatywa internetowa pod adresem zellers.com/request ma być zabawą dla uczniów i akcją pozwalającą na zaoszczędzenie czasu rodzicom. Nastolatki mogą wybierać kompozycje ubraniowe i wysłać widok swojego ulubionego zestawu do przyjaciół. Rodzice natomiast mogą sprawdzić, ile takie ubrania kosztują, i przygotować się na zakupy przed przyjściem do szkoły. Inicjatywa w internecie dopełnia nową telewizyjną kampanię, która skupia się na ubraniowym brandzie Zellers pod nazwą Request. Jeden ze spotów pokazuje młodych ludzi w parku rozrywki. Kampania jest skierowana bezpośrednio do nastolatków i pośrednio do ich mam. Spoty ukazują się w stacjach: MuchMusic, YTV i Teletoon. Na kampanię oprócz spotów telewizyjnych składają się inserty w takich publikacjach jak “Chatelaine”, “Today’s Parent”, “Canadian Living” i “Coup de Pouce”.