Kraj

Kreacja agencji Zebra dla sieci sklepów Intermarche i Bricomarche

Grupa Muszkieterów - niezależnych właścicieli sklepów Intermarche i Bricomarche - rozpocznie 1 września br. realizację pierwszej kampanii wizerunkowej. Przez półtora...

Grupa Muszkieterów – niezależnych właścicieli sklepów Intermarche i Bricomarche – rozpocznie 1 września br. realizację pierwszej kampanii wizerunkowej. Przez półtora miesiąca reklama Muszkieterów będzie widniała na 460 billboardach w prawie 80 miastach, w których znajdują się punkty sprzedaży grupy. Zakres terytorialny kampanii obejmie całą Polskę, wyłączony zostanie jedynie obszar Polski centralno-wschodniej, gdzie Muszkieterowie nie mają jeszcze swoich placówek. Celem kampanii jest kreowanie pozytywnego image’u sieci, wzrost świadomości muszkieterskich szyldów oraz realizacja trzech założeń, które przyczyniają się do rozwoju grupy: rekrutacja przyszłych właścicieli sklepów, pozyskiwanie partnerów handlowych i budowanie lojalności wśród klientów. Stąd też główne hasło kampanii brzmi “Wstąp do Muszkieterów”. Ten główny przekaz reklamowy Muszkieterowie dopełniają argumentami wskazującymi trzy podstawowe zalety korzystania z ich placówek. Każda z trzech dwutygodniowych ekspozycji będzie promowała inną cechę sklepów Intermarche i Bricomarche: w pierwszej kolejności niskie ceny, w drugiej duży wybór towarów, w trzeciej świeżość produktów w sklepach spożywczych Intermarche i profesjonalne doradztwo w sklepach Bricomarche. Kreację na potrzeby kampanii Muszkieterów opracowała wrocławska agencja reklamowa Zebra. Obecnie Muszkieterowie w Polsce mają 80 supermarketów – 66 Intermarche i 14 Bricomarche. Na świecie grupa liczy 2,5 tys. właścicieli, którzy zarządzają 3,3 tys. punktów sprzedaży.