Kraj

Joanna Góra-Sławoń odeszła z wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska

Joanna Góra-Sławoń rozstała się z wydawnictwem Hachette Filipacchi Polska (HFP), w którym zajmowała stanowisko dyr. marketingu. Jak powiedział Jan Dybczyński,...

Joanna Góra-Sławoń rozstała się z wydawnictwem Hachette Filipacchi Polska (HFP), w którym zajmowała stanowisko dyr. marketingu. Jak powiedział Jan Dybczyński, dyr. generalny HFP, umowa między Joanną Górą-Sławoń została rozwiązania za porozumieniem stron. Dybczyński nie skomentował jednak tego, jakie były przyczyny rozwiązania umowy z Górą-Sławoń. Obecnie obowiązki dyr. marketingu wydawnictwa HFP pełni Anna Kokiza, która dotychczas była zastępcą dyr. marketingu. Joanna Góra-Slawoń pełniła funkcję szefa marketingu wydawnictwa HFP od stycznia 1997 r., natomiast dyr. marketingu została 1 lipca 1999 r. (PR, KP)