Kraj

Domestos wznawia akcję mycia rąk po wyjściu z toalety

Marka Domestos należąca do Unilever Polska wznawia akcję propagującą mycie rąk po wyjściu z toalety. W ponad 20 miastach Polski...

Marka Domestos należąca do Unilever Polska wznawia akcję propagującą mycie rąk po wyjściu z toalety. W ponad 20 miastach Polski w toaletach publicznych pojawią się naklejki i plakaty z hasłami przypominającymi o tej czynności. Plakaty z hasłami “Mydło nie gryzie” i “Zrób, co trzeba – umyj ręce” zawisną w pubach, kinach, restauracjach, centrach handlowych, a także supermarketach. W nagłośnieniu akcji pomagają: dom mediowy Initiative Media, który opracował mediaplan, agencja reklamowa Lowe Lintas GGK, która wykonała projekty plakatów, oraz firma Multi-Event Communications odpowiedzialna za działania public relations dla marki Domestos. Akcja będzie prowadzona we wrześniu i październiku br. Jest kontynuacją działań zainicjowanych przez markę Domestos w ub.r. (MKS)