Kraj

Wella wprowadza nowy produkt i planuje kampanię

Firma kosmetyczna Wella Polska wprowadzi we wrześniu br. nową markę farb do włosów - Decore. Miesiąc później ruszy kampania reklamowa...

Firma kosmetyczna Wella Polska wprowadzi we wrześniu br. nową markę farb do włosów – Decore. Miesiąc później ruszy kampania reklamowa promująca nowe produkty. Polską adaptację spotu reklamowego przygotuje agencja reklamowa Testardo/Bates. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Media Direction OMD. Jak powiedział Michał Jung, brand manager consumer division w Wella Polska, kampania ma na celu zbudować świadomość nowej marki oraz wesprzeć jej sprzedaż. “Farby do włosów Decore kierowane są do konsumentek w wieku 26-40 lat” – powiedział Jung. Kampania telewizyjna będzie prowadzona w stacjach TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, Polsat, TV4 oraz w telewizji regionalnej. Reklamy w prasie ukażą się m.in w tytułach: “Gala”, “Twój Styl”, “Uroda”, “Pani”, “Elle”, “Claudia” oraz “Olivia”. Kampania potrwa do końca roku. Jung nie podał wysokości budżetu reklamowego. Nowy produkt Welli to seria 16 odcieci farb do włosów. Rekomendowana cena produktu to 21,20 zł. (JD)