Zagranica

Coca-Cola Co. i Walt Disney Co. debiutują w Europie z napojem dla dzieci

We wrześniu br. na rynki Austrii, Francji i Holandii koncerny Coca-Cola i Walt Disney wprowadzą nowy napój dla dzieci Mickey's...

We wrześniu br. na rynki Austrii, Francji i Holandii koncerny Coca-Cola i Walt Disney wprowadzą nowy napój dla dzieci Mickey’s Adventure Fruit Drink. W Austrii napój w pierwszej kolejności będzie dostępny w sieciach hipermarketów. Będzie też częścią popularnego zestawu Happy Meal w restauracjach McDonald’s. Na wrzesień i październik br. przewidziano w Austrii kampanię reklamową wprowadzającą produkt, która obejmie telewizję i prasę. Spoty pojawią się m.in. w kanale dziecięcym Confetti TV. Najważniejsze brandy napojów dziecięcych w Austrii to Dreh & Drink (właściciel Turn & Drink) i Fruchtiger (firmy Fruitier). Ocenia się, że rynek napojów dziecięcych w Austrii jest wart 18 mln dol. Według danych koncernu Disneya drinki Regina i Dreh & Drink są liderami tego rynku z udziałami odpowiednio 20 i 25 proc. Kierownictwo koncernu Coca-Cola wierzy, że napój wykorzystujący wizerunek Myszki Mickey, popularnego bohatera dziecięcych kreskówek, przyczyni się do rynkowego sukcesu nowego produktu. Napój będzie produkowany we Włoszech. Mickey’s Adventure Fruit Drink jest skierowany do dzieci w wieku 4-10 lat. Początkowo będzie dostępny w dwóch smakach: pomarańczowo-brzoskwiniowym i pomarańczowo-mandarynkowym.