Rozpoczęła się druga promocja konsumencka marki piwa Warka Jasne Pełne, produkowanego przez Grupę Żywiec SA, związana ze sponsorowaniem rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów w sezonie 2002/2003. Promocja konsumencka piwa Warka Jasne Pełne, której celem jest przede wszystkim wzrost sprzedaży piwa tej marki w sklepach objętych promocją, jest wsparta informacyjną kampanią reklamową w prasie (“Gazeta Wyborcza”, “Super Express”, “Tele Magazyn”, “Tele Program”, “To i Owo” i “Dziennik Sportowy”) i internecie. Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam (wewnętrzny dział tej agencji o nazwie HRC zajmuje się projektami BTL), a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD. Dział HRC odpowiada również za przebieg promocji pod kątem rozsyłania nagród i obsługi baz danych. Oprócz wzrostu sprzedaży piwa Warka Jasne Pełne promocja ma na celu także wizualizację marki w punktach sprzedaży, wzrost rozpoznawalności marki oraz budowanie wizerunku marki Warka Jasne Pełne jako oficjalnego sponsora piłkarskiej Ligii Mistrzów w Polsce. Mechanika promocji powstała w Grupie Żywiec SA. Konsumenci, aby móc wziąć udział w losowaniu głównej nagrody promocji – biletu na mecz UEFA Champions League, muszą zebrać odpowiednią liczbę kuponów promocyjnych i wykazać się najbardziej kreatywnym pomysłem na “okrzyk warecki” zagrzewający do gry piłkarzy. Do rozdania przewidziano ponad 100 biletów na mecz UEFA Champions League. Oprócz tego nagrodami w promocji są szklanki, przybornik kibica (brelok, gwizdek i otwieracz w jednym) oraz koszulka piłkarska. Wsparciem promocji, która potrwa 6 tygodni, oprócz kampanii ATL są materiały POS: plakaty i ulotki. Promocja będzie się odbywać w tradycyjnych sklepach detalicznych, supermarketach i hipermarketach oraz przez kanały HoReCa. Wysokość budżetu całej akcji nie została ujawniona. Udział piwa Warka Jasne Pełne w rynku piwnym szacowany jest na mniej więcej 5 proc. (PR)