Kraj

Rozpoczęła się jesienna edycja kampanii reklamowej prezerwatyw RFSU

Rozpoczęła się kampania reklamowa prezerwatyw RFSU, obejmujaca na razie wrześniowe wydania magazynów: "Cosmopolitan", "Playboy", "CKM", "Forma", "Maxim", "Film", "Auto Świat",...

Rozpoczęła się kampania reklamowa prezerwatyw RFSU, obejmujaca na razie wrześniowe wydania magazynów: “Cosmopolitan”, “Playboy”, “CKM”, “Forma”, “Maxim”, “Film”, “Auto Świat”, “Auto Motor i Sport” oraz “Aktivist”, “City Magazine”, “Dlaczego”, “Gazeta Wyborcza – Co jest grane?”. W założeniu miała to być kampania niekonwencjonalna, wykorzystująca koncepcję kreatywną sprawdzoną w Szwecji i Finlandii. Rozwiązania kreatywne zawierają wizerunek produktu oraz hasła nawiązujące bezpośrednio do kontekstu, w jakim się pojawiają (np. różna tematyka pism). Komunikaty w nowej kampanii reklamowej RFSU nie są jednoznaczne (przykłady haseł do reklam prasowych: strona o tematyce fitness – “Schudniesz bez biegania”, strona o tematyce motoryzacyjnej – “Nie wszystko zależy od wielkości twojego auta”, strona o tematyce muzycznej – “Nie chodzi tylko o rytm”). Kampanii towarzyszyć będą akcje promocyjne w kinach na terenie całego kraju, podczas których rozdawane będą darmowe prezerwatywy, a przygotowane materiały zachęcać będą widzów do zajmowania miejsc w ostatnich rzędach (hasło do akcji promocyjnej w kinach – “Polecamy miejsca w ostatnich rzędach”). Kampania potrwa do końca października br., wtedy też wykorzystywane będą inne media: telewizja (MTV, MTV Classic) i kino. Kampanię przygotowała agencja Focus Adverising przy współpracy z agencją King w Szwecji. Wcześniej RFSU był przez cztery lata obsługiwany przez agencję Market Point Holst & Company (w czerwcu br. rozpisany został przetarg, jednak liczba i nazwy pozostałych agencji biorących w nim udział nie zostały podane). Planowaniem i zakupem mediów dla RFSU zajmuje się dom mediowy HMS Carat. (AMS)