M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MindShare utracił czeski i słowacki budżet Unilevera

Serwis Dzienny | 22 lipca 1999, 00:00

MindShare, dom mediowy WPP Group, utracił drugi co do wielkości budżet na zakup mediów koncernu Unilever w Czechach i Słowacji....

MindShare, dom mediowy WPP Group, utracił drugi co do wielkości budżet na zakup mediów koncernu Unilever w Czechach i Słowacji. Budżet przejął mediowy dział McCann-Erickson Worldwide z Pragi. Zwycięski dom mediowy jest częścią McCann-Erickson, znaną pod nazwą Pool Media International. Jednak wiadomo już oficjalnie, że w końcu tego miesiąca zostanie powołany na nowo jako Universal McCann. W przetargu brały udział ponadto Initiative Media i HMS Carat. Budżet mediowy Unilevera wynosi według cen reklam brutto ok.15 mln USD, w rzeczywistości jest jednak niższy i waha się między 7 a 10 mln USD w związku z 30 - 50-proc. upustem udzielanym zwykle największym reklamodawcom.