Kraj

Kampania reklamowa radiowej Trójki stanęła pod znakiem zapytania

Zapowiadana od wiosny br. kampania reklamowa Trójki (Programu III Polskiego Radia SA) może się nie odbyć. Wczoraj komisja przetargowa Polskiego...

Zapowiadana od wiosny br. kampania reklamowa Trójki (Programu III Polskiego Radia SA) może się nie odbyć. Wczoraj komisja przetargowa Polskiego Radia SA (PR SA) unieważniła po raz drugi ogłoszony kilka tygodni temu przetarg na zakup nośników reklamy zewnętrznej (1000 tablic) do tej kampanii. Przyczyną unieważnienia przetargu było “niespełnienie wymogów” zamówienia. Unieważnienie przetargu mediowego uniemożliwiło podpisanie umowy z agencją reklamową Red 8, która, jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, miała się zająć strategią i kreacją kampanii Trójki. Prawdopodobnie PR SA będzie musiało ponieść część kosztów, jakie pociągnęły za sobą organizacja i przebieg przetargu na wybór agencji reklamowej do kampanii. O wizerunkowej kampanii reklamowej Trójki mówiło się od wiosny br., kiedy stacja wprowadziła zmiany w formacie. Wówczas Witold Laskowski, dyrektor Trójki, zapowiadał, że zmiany w rozgłośni wsparte kampanią reklamową mogą przynieść wzrost słuchalności tej stacji nawet o 100 proc. Z danych SMG/KRC Poland Media wynika, że udział Trójki w czasie słuchania radia w kwartale maj – lipiec br. wynosił 4,64 proc. (grupa 15+). (PR)