Kraj

Ruszyła konsumencka akcja promocyjna produktów McCain

Rozpoczęła się akcja promocyjna obejmująca cztery produkty z portfolio firmy McCain Poland - 1,2,3 Frytki karbowane, 1,2,3 Frytki proste, Golden...

Rozpoczęła się akcja promocyjna obejmująca cztery produkty z portfolio firmy McCain Poland – 1,2,3 Frytki karbowane, 1,2,3 Frytki proste, Golden Longs i Golden Wedges. “Celem prowadzonej przez nas promocji jest zwiększenie sprzedaży, uzyskanie większej penetracji i udziału w rynku” – powiedziała Katarzyna Kantorczyk, specjalista ds. marketingu McCain Poland. Akcja przebiega pod hasłem “33 proc. więcej, a cena bez zmian” i jest skierowana do kobiet w wieku 24-45 lat, aktywnych lub częściowo aktywnych zawodowo (zarobki przeciętne i wyższe), mieszkanek dużych miast, posiadających rodzinę i dziecko. Promocję wspiera kampania telewizyjna w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem, TV Puls i Discovery. Za kreację i strategię kampanii telewizyjnej odpowiada agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, współpracująca z McCain od dwóch lat, a media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith Media, wybrany w drodze przetargu (liczba domów mediowych biorących udział w przetargu i ich nazwy nie zostały ujawnione). W ramach promocji prowadzone są również degustacje w sieciach detalicznych. Akcja promocyjna potrwa kilka miesięcy, do wyczerpania zapasów. Budżet kampanii nie został ujawniony. Bezpośrednim konkurentem dla produktów McCain jest marka Aviko (Farm Frites). (KD)