Agencja reklamowa PZL zaadaptowała telewizyjne spoty reklamowe na potrzeby kampanii kosmetyków Adidas Sport Fever dystrybuowanych przez firmę Coty Polska. Oryginalną kreację spotów przygotowała paryska agencja 180°. “Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o wprowadzeniu na rynek nowej linii kosmetyków Adidas Sport Fever” – mowi Andrzej Schonert, dyrektor marketingu w Coty Polska. Kampania rozpocznie się pod koniec września br. Firma nie chce ujawniać wysokości budżetu kampanii ani długości jej trwania. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Kampania będzie miała miejsce w stacjach TVN, TVN Siedem oraz w niszowych stacjach telewizyjnych, wśród których znajdą się m.in. TCM i Hallmark. Grupą docelową kampanii będą mężczyźni w wieku 15-34 lata, mieszkający w miastach i mający średnie lub wyższe wykształcenie i średnie zarobki. (PU)