Kraj

Agencja PZL zaadaptowała kampanię kosmetyków Adidas Sport Fever

Agencja reklamowa PZL zaadaptowała telewizyjne spoty reklamowe na potrzeby kampanii kosmetyków Adidas Sport Fever dystrybuowanych przez firmę Coty Polska. Oryginalną...

Agencja reklamowa PZL zaadaptowała telewizyjne spoty reklamowe na potrzeby kampanii kosmetyków Adidas Sport Fever dystrybuowanych przez firmę Coty Polska. Oryginalną kreację spotów przygotowała paryska agencja 180°. “Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o wprowadzeniu na rynek nowej linii kosmetyków Adidas Sport Fever” – mowi Andrzej Schonert, dyrektor marketingu w Coty Polska. Kampania rozpocznie się pod koniec września br. Firma nie chce ujawniać wysokości budżetu kampanii ani długości jej trwania. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Kampania będzie miała miejsce w stacjach TVN, TVN Siedem oraz w niszowych stacjach telewizyjnych, wśród których znajdą się m.in. TCM i Hallmark. Grupą docelową kampanii będą mężczyźni w wieku 15-34 lata, mieszkający w miastach i mający średnie lub wyższe wykształcenie i średnie zarobki. (PU)